fuckblogg.blogg.se

jag gör det bara för att det har med skolarbete at göra

Observations mall – Hur trevlig service har de på City Gross?

Publicerad 2014-03-05 11:10:21 i Allmänt,

Jag tog mig tillfället i akt när jag var och jobbade på Europark, då jag och en kollega skulle in till City Gross och köpa lunch, och eftersom city gross är så otroligt stort så hade vi lite problem att hitta de vi sökte, så vi frågade en arbetare som stod och delade ut olika typer av alkoholfri glögg ifall han kunde vissa oss till kyldisken där det fanns mackor, sallader m.m. han gav oss ett gals glögg, och följde oss ifrån sin arbetsplats och gick med oss till den disken, vi småpratade lite med honom efteråt, och sen bjöd han på mer glögg, där med förstod jag att City Gross går efter bra service till gästerna, och de är inte stela överhuvudtaget, och kan verkligen prata människa till människa utan att tracka på en massa varor (förutom glöggen, riktigt god) men, han höll humöret, pratade förståeligt och var tacksam för att vi kom förbi.

Slutsatsen från City Gross: 5/5

Grymt bra service!

Skriven av Jesper Lundstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela